V reportu najdete informace o tom, jaká klíčová slova návštěvníci použili před návštěvou určité kategorie nebo např. jaká klíčová slova využít při plánování kampaně v Product Ads.
Datový přehled o hledání na Heurece vám pomůže identifikovat klíčová slova a fráze, které návštěvníci Heureky vyhledali před proklikem do konkrétní kategorie. Přehled obsahuje informace za posledních 7 dní a je zcela zdarma.
V reportu najdete informace o tom, jaká klíčová slova návštěvníci použili před návštěvou určité kategorie nebo např. jaká klíčová slova využít při plánování kampaně v Product Ads.
ReportId
Identifikátor vaší značky na Heurece.
Time
Časové období sledovaných dat.
Keyword
Klíčové slovo nebo fráze vedoucí návštěvníka do kategorie.
CategoryID
Identifikátor kategorie, do které návštěvník pokračoval po vyhledání klíčového slova.
CategoryPath
Zařazení kategorie, do které návštěvník pokračoval po vyhledání klíčového slova.
SearchTerm
Vyhledávaná klíčová slova a fráze.
Searches
Týdenní hledanost klíčového slova nebo fráze.
SuccessIndex
Ukazatel zohledňující počet hledání a kliků do obchodů během návštěvy s hledáním (čím větší index, tím více kliků z hledaného slova).
Přehled si můžete objednat v rozhraní Product Ads, přes svého obchodníka nebo nám napište e-mail na [email protected].
Před vystavením objednávky prosím upřesněte:
Po dokončení objednávky vám report aktivujeme a do druhého dne bude dostupný. Nově aktualizovaná data se přidají vždy na konec tabulky, kterou budete mít k dispozici ke stažení v administraci Product Ads.
Alice Pospíchalová